Жаңа сатып алушы болу

METRO клиент картасын алу

Дүкендерге, дүңгіршектерге

Бөлшек сауда орындарымен жұмыс істеу METRO-ның негізгі бағыттарының бірі болып табылады. Сондықтан орталықтың өнім түрлері үйдегі шағын дүкен, минимаркет, дүңгіршектер мен сауда павильондары иелерінің сұранымын толығымен қанағаттандыру үшін барлық қажеттінің бәрін қамтиды. Кең таңдау мен төмен баға кез келген деңгейдегі бизнесті дамыту үшін тиімді ұсыныстар жасауға мүмкіндік береді.

Бір жерден барлығы Сіздің бизнесіңізге арналған

Орта және төменгі бағадағы сегментке арналған концерннің жеке сауда маркісі ұсынылады: ARO төменгі бағадағы және FINE LIFE – орта бағадағы сегментке арналған тауарлар және әрқайсысында сапа мен баға теңгерімі сақталған, ол сатыпалушы ниетінің басты факторы болып саналады.

METRO-дан сауда жасау үшін клиенттің картасы болу керек. Оны қалай рәсімдеуге болады – толығырақ бөлімде жазылған.
«Қалай клиент бола аламын»



METRO-ның меншікті брендтері

METRO-ның меншікті брендтері туралы көбірек білу

Толығырақ

  • Тауарлар қаупсіздігі

    METRO сатылатын тауарлар қауіпсіздігі саласында тұтынушылардың сұранымдарымен талаптарын қанағаттандыру мақсатында ішкі бақылауды қамтамасыз етеді. METRO ISO 9001:2008 және IFS Cash and Carry менеджменттің біріктірілген жүйесін енгізуді бастады.

  • Сапаны бақылау

    Барлық өнімдер METRO-ның сарапшыларымен тексеріледі, содан кейін барып сатылымға түседі. Жеткізудің барлық кезінде бірқатар тағамдардың сақталу температурасын бақылауға баса назар аударылады, айтар болсақ, сүт өнімдері, ет, балық және басқасы.


Мүмкін, Сізді қызықтырар:

МЕТРО каталогтары